foundationlogo_5Fteksten.png

AFAS Foundation

De wereld een stukje mooier maken

Omdat House4SriLanka dezelfde droom heeft als de AFAS Foundation namelijk de wereld een stukje mooier maken en House4SriLanka afhankelijk is van donaties en heeft House4SriLanka aan de AFAS Foundation een donatie gevraagd voor het bouwen van huizen in Sri Lanka.

Strategische partners

De droom van de AFAS Foundation is om de wereld een stukje mooier te maken. Maar daarom hebben zij ook partners nodig om dit te bereiken. Daarom is de AFAS Foundation samen met House4SriLanka de uitdaging aangegaan om de primaire problemen op te lossen. AFAS Foundation is na een video challenge een samenwerking met House4SriLanka aangegaan om in 2021 4 huizen te financieren en voor 2022 is de aanvraag voor de bouw van 8 huizen gehonoreerd, zodat er eind 2022 12 AFAS Foundation huizen gebouwd zijn.

Toekomstdroom waarmaken

Met de bijdrage van de AFAS Foundation gaat House4SriLanka een samenwerking aan waar beide partijen trots op elkaar zijn en samen gaan we de toekomstdroom waarmaken door voor de allerarmste mensen in Sri Lanka die echt niets hebben een sober maar goed huis te bouwen.

Samen het verschil maken

We gaan samen het verschil maken in de levens van mensen die het heel hard nodig hebben. Henk Snijders en John Heesters hebben zelf een paar keer de overdracht van een huis in Sri Lanka mee mogen maken en dit is een mooie,  ontroerende en onvergetelijke belevenis.

Promoten AFAS

House4SriLanka heeft op sociale media zoals facebook en LinkedIn aandacht besteed aan de AFAS Foundation door van elk gebouwd huis een stukje te plaatsen met AFAS bedankt. Deze bijdragen zijn meer dan 13.000 !!! keer bekeken.

IMG_0505.JPG
Adri en Henk vertrek fietstocht in AFAS tenue 2.JPG